Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr – založení relaxačního centra
Spurná, Kamila ; Krupičková, Kamila (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru pro založení relaxačního centra v městě Brno. Zabývá se problematikou analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, průzkumem trhu a konkrétními návrhy na uskutečnění. Účelem práce je posoudit, zda bude záměr realizovatelný či nikoliv.
Podnikatelský záměr
Zedníková, Barbora ; Vrba,, Kamil (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu podnikatelského plánu, jehož předmětem je založení nového relaxačního centra v Ostravě. Práce se skládá ze tří hlavních částí. Práce vychází z teoretických poznatků, pak následuje analýza tržního prostředí a konkurence. Nakonec je rozpracován postup pro založení nové firmy včetně ekonomického hodnocení.
Rodinný dům s relaxačním centrem v Horních Počernicích
Verner, Adam ; Uhrinec, Marek (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh rodinného domu s relaxačním centrem. Pozemek, na němž má stavba ležet, se nachází v Praze-Horních Počernicích. Terén je mírně svažitý. Objekt má mít tři nadzemní podlaží a také má být částečně podsklepený. Stavba bude kompletně zateplena. Konstrukce krovu bude sedlová. Půdorysně bude zaujímat netradiční tvar.
Relaxační centrum ve Velkém Meziříčí
Prudek, Michal ; Semrád, Antonín (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh novostavby relaxačního centra ve Velkém Meziříčí a zpracování projektové dokumentace pro provedení stavby. Dále je projektová dokumentace doplněna o dvě specializace. Konkrétně o specializaci z oboru technického zařízení budov – vytápění a specializaci z oboru betonových konstrukcí. Relaxační centrum slouží pro účely služeb zákazníkům formou wellness centra, kavárny, kadeřnického salónu s kosmetikou a masážemi, a obchodu se sportovním oblečením. Objekt je umístěn v jižní části na okraji města Velkého Meziříčí v částečně zastavěném území bytovými domy a průmyslovými objekty. Jedná se o třípodlažní objekt s částečným podsklepením, který je zastřešen plochou jednoplášťovou střechou. Dále pak celým objektem prostupuje schodišťový trakt s přístupovou částí, který je zakončen strojovnou vzduchotechniky nad střešní konstrukcí. Tento prvek je barevně odlišen od ostatních částí objektu pomocí fasádního obložení provětrávané fasády a je dominantou celého objektu. V prvním nadzemním podlaží je umístěno wellness centrum, které je propojeno do druhého nadzemního podlaží, dále přidružené prostory wellness centra a komunikační prostor pro personál. Ve druhém nadzemním podlaží je pak druhá část wellness centra a obchod se sportovním oblečením. Ve třetím nadzemním podlaží je umístěna kavárna a kadeřnický salón. Architektonicko - dispoziční řešení objektu vychází z okolní zástavby a polohy pozemku vzhledem ke světovým stranám. Celý pozemek je pak řešen pro účely objektu, zvláště pro účely wellness centra.
Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích
Mařík, Michal ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích Cíl: Cílem je pomocí získaných dat analyzovat současnou informovanost populace Strakonic o relaxačním centru Ostrov ve Strakonicích a na základě výsledků navrhnout novou marketingovou komunikaci relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu, konkrétněji se jedná o interview (rozhovor podle návodu) a zúčastněné pozorování. Z kvantitativního výzkumu byla využita metoda osobního dotazování. Výsledky: Výsledek této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Návrh, který obsahuje určitá opatření, kterými v době psaní této práce relaxační centrum nedisponovalo. Jedná se především o marketing na sociálních sítí, jejich vzájemné propojení a správa. Obsahem tohoto návrhu je také využití dalších komunikačních nástrojů (rádio, tištěná reklama, plakáty, letáky). Klíčová slova: marketing sportu, marketingová komunikace, interview, relaxační centrum, fitness
Rodinný dům s relaxačním centrem v Horních Počernicích
Verner, Adam ; Uhrinec, Marek (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Tématem této bakalářské práce je návrh rodinného domu s relaxačním centrem. Pozemek, na němž má stavba ležet, se nachází v Praze-Horních Počernicích. Terén je mírně svažitý. Objekt má mít tři nadzemní podlaží a také má být částečně podsklepený. Stavba bude kompletně zateplena. Konstrukce krovu bude sedlová. Půdorysně bude zaujímat netradiční tvar.
Podnikatelský záměr – založení relaxačního centra
Spurná, Kamila ; Krupičková, Kamila (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru pro založení relaxačního centra v městě Brno. Zabývá se problematikou analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, průzkumem trhu a konkrétními návrhy na uskutečnění. Účelem práce je posoudit, zda bude záměr realizovatelný či nikoliv.
Podnikatelský záměr
Zedníková, Barbora ; Vrba,, Kamil (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením návrhu podnikatelského plánu, jehož předmětem je založení nového relaxačního centra v Ostravě. Práce se skládá ze tří hlavních částí. Práce vychází z teoretických poznatků, pak následuje analýza tržního prostředí a konkurence. Nakonec je rozpracován postup pro založení nové firmy včetně ekonomického hodnocení.
Relaxační centrum ve Velkém Meziříčí
Prudek, Michal ; Semrád, Antonín (oponent) ; Štěpánek, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh novostavby relaxačního centra ve Velkém Meziříčí a zpracování projektové dokumentace pro provedení stavby. Dále je projektová dokumentace doplněna o dvě specializace. Konkrétně o specializaci z oboru technického zařízení budov – vytápění a specializaci z oboru betonových konstrukcí. Relaxační centrum slouží pro účely služeb zákazníkům formou wellness centra, kavárny, kadeřnického salónu s kosmetikou a masážemi, a obchodu se sportovním oblečením. Objekt je umístěn v jižní části na okraji města Velkého Meziříčí v částečně zastavěném území bytovými domy a průmyslovými objekty. Jedná se o třípodlažní objekt s částečným podsklepením, který je zastřešen plochou jednoplášťovou střechou. Dále pak celým objektem prostupuje schodišťový trakt s přístupovou částí, který je zakončen strojovnou vzduchotechniky nad střešní konstrukcí. Tento prvek je barevně odlišen od ostatních částí objektu pomocí fasádního obložení provětrávané fasády a je dominantou celého objektu. V prvním nadzemním podlaží je umístěno wellness centrum, které je propojeno do druhého nadzemního podlaží, dále přidružené prostory wellness centra a komunikační prostor pro personál. Ve druhém nadzemním podlaží je pak druhá část wellness centra a obchod se sportovním oblečením. Ve třetím nadzemním podlaží je umístěna kavárna a kadeřnický salón. Architektonicko - dispoziční řešení objektu vychází z okolní zástavby a polohy pozemku vzhledem ke světovým stranám. Celý pozemek je pak řešen pro účely objektu, zvláště pro účely wellness centra.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.